неделя, 7 август 2011 г.

Как искам това да ти кажа

Толкова близо до мене,а всъщност си толкова далеч...
как искам да знаеш за любовта ми към тебе,
как искам...да чувстваш и ти това .

Но няма как аз знам,за това не показвам,че
когато в очите ме гледаш моите влюбено блестят ,че
когато до мене стойш сърцето ми не спира да топти ,че
когато приятелски ми говориш аз мисля си други неща,

Как искам това да ти кажа ,но не мога ,защото знам..
Не искам да докосваш ръката ми ,за да не видиш
как тръпки полазват по тялото ми ,
как треперя цялата и когато прегърнеш ме приятелски
не искам да усетиш сърцето ми как бие за теб .

Това много искам да ти кажа,че влюбена лудо съм в теб ,
но ще си замълча за да не разбера ,колко разочарована
мога да бъда от думите "само приятели можем да бъдем"

Няма коментари:

Публикуване на коментар